Snart tid att lägga sig

Här kommer kvällens sista inlägg från mig.
Har nu varit iväg på tupperwarepwrty hos min svägerska. Inhandlade två vispskålar, var inget annat som jag ansåg mig behöva också rymmdes det innom min budget. Det var skönt att komma hemifrån och träffa folk. Inte så vanligt att jag är iväg en vardagskväll. Får nog ta och finna mig en hobby??!! ;))

Har jag kollat vad kurslitteraturen kostar??? NÄÄÄ..............Slarv maja, säger jag bara. Men det var nog mer så att tiden inte räckte till innan jag skulle ge mig iväg. Oj, vad jag är bra på att komma med bortförklaringar HAHAHA........ Det var nog snarare så att det var roligare att lösa bloggar än att kolla på kurslitteratur. Men innan jag lägger mig ska det vara gjort, för annars så blir det inte av, om jag känner mig själva rätt.

När jag kom hem satte jag mig framför TV:n en stund. Är ju en sportfantast, så jag ville se Sportgalan. Tyvärr så missade jag Sveriges match mot Spanien, men jag vet att vi vann. Nu är det alltså handboll jag pratar om, för er som inte vet. Jag har ett stort handbollsintresse, har själva tränat det i unga dagar. Nu jobbar jag som hallvärdinna på hanbollsmatcher i Ystad. Det är Ystads IF:s hemma matcher jag hjälper till på. Ystad har ytterligare ett till handbollslag IFK Ystad.

Nej, nu känner jag hur John Blunds sovagrus börjar göra susen. Sitter här och gäspar så att jag skulle kunna svälga datorn till på köpet.

Natti natt allesammans och KRAAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0