Önskar

                                                                        

Jag önskar att jag hade mycket pengar. För då skulle jag köpa mig en ny mobiltelefon. Den jag har nu är hur kass som helst. Tangenterna lossnar och det är något skumt med högtaleren, för den skrånglar. Min dröm telefon just nu är Smasung F480.


     

Tur att man kan få ha drömmar alldeles gratis. Men vem vet jag kanske snart får ihop pengar. Det är ju "bara" 1,5 mån kvar till min födelsedag. Nåja, jag har ingen panik. Men visst skulle det vara kul med den ny telefon. Tills jag har det så får jag leta upp min gamla mobil. Den duger gott åt mig ett tag till. Så jag får fortsätta att drömma!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Tror att min syster har en sådan... hon sade att det tog lång tid att lära sig smsa med den, men nu är hon kanonnöjd. Hoppas du får den i födelsedagspresent!

2009-01-10 @ 11:20:03
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0