Mys i soffan

Maten är upp äten och jag sitter med en härligt skummig cappuccino och myser i soffan. Det är så härligt att bara sitta och mysa. Älsklingen min ligger och vilar, efter en dag på jobbet. Jag unnar honom vilan, då jag själva kan ta en vila mitt på dagen. Man kanske skulle passa på att läsa en bra bok också? Naj, just nu nöjer jag mig med TV:n som sällskap. Tittar på ett Kockprogram, alltid inspirerande och det ser ju alltid så gott ut. Även fiskrätter kan se gott ut, jag äter inte fisk. Redan nu börjar jag fundera på vad vi ska ha till middag imorgon. Har verkligen ingen aning. Det är tomt på idéer i skallen. Får nog fråga älsklingen.

Nej, nu ska jag fortsätta att mysa.

Kram tills vi ses igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0