LCHF

NU har jag ätit enligt LCHF i tre dagar och det har gått bra. Det hela går ut på att jag kommer att äta mindre med kolhydrater och mer med fett. Jag kan säga att jag inte har saknat bröd, potatis, ris eller pasta dessa dagarna. Det finns så mycket annat som man kan ha till maten. Jag har istället ätit rivna morötter och vitkål till mina måltider. Det som kommer att bli svårast för mig att vara utan chips. Jag ÄLSKAR verkligen chipsen, men det ska gå. Får äta lita 70% choklad istället. Nåja, med massor av vilja och envishet så ska det gå. Det finns så mycket annat som man kan äta som är gott. Jag kommer här att skriva hur det kommer kommer att gå för mig i jkampen på mina kilon. Men iofs så är det inte för att bli smal som jag kommer att gå ner i vikt. Hälsan kommer trots allt först. Min ledgångsreumatism kommer att bli så mycket bättre om jag väger mindre.

Nej, nu ska jag gå fixa till mig lite kvällsmat.

Kram Mari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0