Full rulle

Hejsan på er alla!!!

Så vart den ny vecka igen och massor med inplanerade saker.

Har idag varit hos en arbetsterapeut och fått stödskenor till mina ömmande leder i tummarna. Efter det var det bara till att byta om till badkläderna och hoppa ner i varma vattnet 32 grader. Hade där vattengyma och avslappning. Allt för att min ledgångsreumatism ska hållas dämpad. Kan säga att det är hur SKÖNT som helst att få vara i denna varma goa basäng. Synd bara att det bli bara en gång i vecka just nu. Kanske det utökas senare. När jag kom hem blev det en välbehövlig vila. Är helt slut efter att ha gympat och slappnat av. Blev tyvärr störd i vilan =( Men det är inget att göra åt. Älsklingen min ringde precis och sa att han kommer att jobba över, så jag behöver inte tänka på någon kvällsmat till honom. Den fixar han när han kommer hem.

Imorgon ska jag fika med en kär väninna och prata massor av skit. För det var ett tag sen vi träffades. Ska bli så kul. Onsdag är ännu så lägne orörd :) På torsdag kommer mamma hit. Hon ska köpa nya skor och jag ska förja med som smakråd. Vem vet, det kanske blir en fika på favvis stället efteråt. På fredag är det tid att åka till sjukgymnasten igen. Ska få akupunktur för min migrän och mina spända axlar. Ja, kära vänner det är så här som min vecka ser ut just nu.

Helgen har varit lugn. Låg mest och tyckte synd om mig själva i lördags, då dom två cellerna i hjärnan min var ovänner ;)) Den ena pucklade på den andra och vise versa. Igår fick jag röjt upp lite i garderoben bland mina tröjaor. Älsklingen får själva fixa till sina hyllor, så det inte blir något fel. Jag tittade ganska så mycket på TV. Är sportintresserad, så det blev en del skidor.

Nej, nu täkte jag sätta mig och gnugga geniknölarna med lite alfapet.

Ha det så bra tills vi ses igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0