Bra start

Godagens!!

Sitter och är stolt över min morgon. Började dagen med att sätta mig på motionscyklen. Pest och pina, men nu är det gjort. Inget kul hellre när man inte är vaken. Efter motionen blev det en proteindrink och tidningslösning, samt vitamin piller.



Ops, jag ser ju ut som en strandsatt valross på vift ;)) Nu ser ni hur jag ser ut utan smink och i slafsiga kläder. Men man behöver inte vara stailad för att cykla lite hä hemma.
Satt bara i 5 min på cyklen. Är ju en ovan motionär och ledgångsreumatiker. Så jag börjar lungt och ökar efterhand. Kommer att cykla/motionera 5 ggr i veckan inkl vattengympan. Så som det ser ut nu blir det 4 dagar på cyklen. Om ett tag kommer jag att ge mig på hemmagymmet också =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0