Min dag

Idag har jag väl inte fått gjort så mycket här hemma. Tar igen det imorgon då jag ska städa. Men jag har fått  pluggat en del och det är viktigt det med.
 
Så här har min dag sett ut:

7.30 ringer klockan *gäsp*
8.15 åker iväg till Simrishamn
9.00 - 9.30 vattengympa
9.50 - 10.35 fika i kaffeterian på sjukhuset
10.45 - 11.30 akupunktur
ca 12.15 hemma igen äter lunch, sätter mig och pluggar sen
15.45 påbörjar middagen och diskar
16.45 middag
17.20 vi åker och handlar
18.20 hemma igen
Har här efter försökt komma ut på nätet från och till, men det har varit väldigt segt, där av min sena uppdatering.
Så här kan en helt vanlig dag se ut för mig. För det mesta så stiger jag inte upp förns kl 9. Iofs skönt med sovmornar, men trist i längden. Jag vill ha ett jobb att gå till och fasta rutiner. För som det är nu så är det så enkelt att skjuta saker och ting framför sig. Nu har jag varit arbetssökande i 5 år, blääää. Och man blir precis inte mer attraktiv på arbetsmarknade ju längre tiden går.

Nej, nu känner jag att John Blund strör ut sitt sovagrus.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0