Måtte vara blind

Jag tror att min kära älskling har blivit blind ;) Vi kom in på make up innan ikväll. Då sa jag att jag har börjat sminka mig ännu mer än vanligt. Då menar jag mycket oftare än jag brukar. Hans svar "jasså har du det??"

Innan nyår så kunde det gå en vekca mellan gångerna som jag sminkade mig. Nu blir det nästan varje dag. Undras vad man ska göra för att han ska märka det? Men skulle jag haft en ny tröja på mig, så skulle han sett det direkt.  Såna saker ser han direkt. Är detta typiskt killar, eller?? Någon som har samma eftarenhet?


Så här såg min sminkning ut i tisdags, vit ögonskugga som bas, ljus rosa skugga på öongloben, svart kajal, brun brynpenna, svart mascara och punder. (har ingen blid på mig när jag är osminkad, men lovar att fixa det)

Han ser inge förändring ang min viktminskning. Men det kan ju vara så att han ser mig dagligen och är van att se mig som jag är. Hmmmmmm, det kanske är samma sak när det gäller min make up. Nåja, jag sminkar mig inte enbart för honom. Jag gör det mycker för att jag tycker att jag känner mig frächare och att det är kul.

Nej, nu tror jag att jag ska gör precis som katterna. Gå och sova och SNARKA!!! =))

Natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0