Läsarfråga

Postat av: ani

halo =) vad äter du till frukost när du vill lyxa till de? kram anna

2009-02-10 @ 05:39:44
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Svar: Hejsan Anna!!

Ja, vad äter jag till frukost när jag vill lyxa till det?? Det är en bra fråga, för jag har faktiskt ingen aning. Men om jag får fantisera om en lyxfrukost, så skulle det vara kokta ägg, någon god ost, skinkpålägg, grönsaker, en cappuccino. Men jag lovar att återkomma så fort jag haft en lyxfrukost. Har ju bara kört enligt LCHF under detta året. Hade det varit innan så hade jag säkert haft med någon god marmelad, men jag är inte helt säker på det. Kan säga att vi aldrig har lyxat till våra frukostar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0