Kan det verkligen stämma??

Så vart det torsdag och min vägdag. Glömde faktiskt bort att väga mig dirket jag stigit upp i morse. Kom inte på det förrän jag ätit frukost.

Gick och ställde mig på vågen och kunde knappast tro mina ögon. Fick titta efter ett par ggr om jag verkligen sett rätt. Men jo det hade jag. Vågen visade minus 2 kg denna veckan. Är hur glad som helst över det resultatet. Nu har jag gått ner 7 kg i år. Nu gäller det bara till att fortsätta i samma spår, för här s´ka det inte misslyckas.

Här skulle kommit två bilder, men kameran svek mig. Batterierna tog slut. Jag får återkomma med bilderna på min smoothie och min nya LCHF-kokbok.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad kul!!! Grattis!! :)

2009-02-12 @ 20:45:02
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0