Färdig för sängen

Ja, det är jag verkligen nu. Känner hur det drar och svider i mina stackars sömniga ögon. Försökte vila lite i eftermiddags. När jag äntligen somnat så ringde telefonen och sen vart det omäjligt att somna om. Så jag gick upp och gjorde mig iordning för att åka och handla hem lite mjölk. Innan jag kom in i affären blev jag intervjuad av TV4 Skåne. Vet inte om jag kom med i TV:n under lokalnyheterna, då jag inte sett dem. Har inte varit hemma ikväll. Har varit iväg på ett Oriflame möte hos min distriktschef. Inte för att det blev så mycket oriflame snack. Vi pratade om allt annat och lite till. Alltid lika kul att träffa de andra i gruppen och fika.

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Ska ju orka med crosstrainingen och vattengympan i morgonbitt.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0