Slöa fanskap

Ja, det är min dator jag menar. Har precis gjort en viruskontroll på den och det tog drygt 1,5 timmar. Men det fanns som tur var inget virus på datorn. Men att det skulle behöva ta sån lång tid att göra kontrollen, det fattar jag inte.

Jag säger bara vilken slödag det varit på jobbet. Det var nästan inget att göra på någon av våningarna. Så det lilla man hade det drog man ut på. För trots allt så vill jag inte sitta och vara sysslolös för länge. Det märks att säsongen håller på att ta slut nu.

Kvällen har varit lugn och avslappande. Jag har fastnat framför TV:n, där jag tittar på friidrotts-VM. Men snart är det sängen, så att jag orkar med en ny arbetsdag. Hoppas bara att jag får sova bättre än natten tills idag. Tycker att jag var vaken mest hela natten. Och inte blev det bättre av att det var några som satt ute och höll låda efter midnatt. Inatt blir det nog inte så då det regnar just nu.

Nej, nu ska jag återgå till TV:n

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0