Jag orkar inte mer

Har så j*vla ont i ryggen. Har nu haft det i tre veckor och inte känns det till att blir bättre. Jag orkar inte mer. Jag vill bli frisk nu. Vill kunna orka med mitt jobb utan att ha ont. Idag har jag fått hjälp på jobbet, då jag absolut inte kunnat bädda sängarna. Så jag har varit "kloakdykare" hela dagen. Men trots att vi varit två så har det varitt stressigt. Vi har fått hjälpa de andra också, då sölpottan jobbat idag. Totalt har hon gjort 5 rum (4 avreserum och 1 stannarum) på 8 timmar. Så det går verkligen i snigelfart för henne. Men men, det lönar sig inte att gnälla.

Igår var jag så trött att jag inte orkade att sitta vid datorn. Jag gick och la mig vid niosnåret. Somnade inte så långt därefter. Har sovit som en stock hela natten. Men trots det så kännde jag mig inte utvilad när det var tid att stiga upp.

Nu har jag bara två dagar kvar att jobba, sen är det ÄNTLIGEN en välförtjänt ledig dag. Den dagen ska jag spendera delar av på vattengympan. Ska bli så skönt att komma igång med den igen. Har verkligen saknat gympan över sommaren.

Nej, nu kallar duschen på mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0