Tisdag

Tisdagkväll, snart onsdag. Vad har jag då gjort idag?? Jag har dammtorkat i finrummet, lagt på en duk på matbordet. All smutstvätt är tvättad =)) Har haft den hängande ute, så nu luktar den jättegott. Ska snart sortera upp tvätten och lägga in den i garderoben. Iförmiddags var jag iväg till AF för att få påskrivet min "pengalapp", så att jag kan betala räkningarna denna månaden. När jag var ute så passade jag på att iförskaffa min ett nytt USB-minne. Det är på hela 16 G och kostade 229 :- Otroligt billigt tycker jag. Nu har jag massor av minne att lägga in diverse viktiga handlingar på.

Ikväll har jag varit på Oriflame möte. Alltid lika kul att vara på mötena. Det är alltid lika kul att träffa alla i gruppen, fika och snacka. Vi träffas ungefär var sjätte vecka. Längtar alltid efter mötena.


Så här såg jag ut ikväll

Kan säga att jag saknar mina små joggingrundor. Är fortfarande inte bra i ryggen, så jag får avvakta med joggingen lite till. Blir bara så less på att det ska ta sån tid att bli bra. Det brukar inte vara så här långdraget, när jag får ryggproblem. Jag ger det denna veckan också, sen VILL jag komma igång ingen. Detta hade jag absolut inte velat göra för 5 månader sen. Jag och äslsklingen diskuterade min förvandlin i helgen. Han märker på mig att jag blivit mycket mer rörlig och aktiv sen jag började på vattengympan i december. Nu vet jag att jag inte klarar lig utan vattengympan en längre tid. Då kommer mina leder att bli stela och ömma igen. Jag vill absolut inte falla in i gamla vanor igen.

Nej, nu känner jag hur ögonen börjar bli blytunga. Bäst att uppsöka sängen innan jag somnar vid skrivbordet.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0