Sorgens dag

Denna dag är helt nattsvar för oss. Vi har varit tvungna att fatta ett av de svåraste beslut man kan fatta. Våran älskade Flisan finns inte i livet mer. Hon hade varit krasslig ett par dagar och inte velat äta och dricka. Så imorse åkte jag iväg med henne till djursjukhuset i Malmö. Trodde inte att det var något allvarligt, men jag vill få henne undersökt. Efter röntgen så visade sig att han hade ett diafagmabrock (hinnan mellan bukhålan och brösthålan). Visst det skulle gå och operera, men dom visst inte om hon skulle klara av operationen. Så vi fattade beslutet att låta henne få somna in. För hennes eget bästa.


En av de sista bilderna jag har på henne.

VILA I FRID ÄLSKADE FLISAN 2006-07-23  2009-04-30

Du finns för alltid i våra minnen.

MINA ÖGON KAN TINDRA
MINA LÄPPAR KAN LE
MEN SORGEN I MITT HJÄRTA KAN INGEN SE

Kommentarer
Postat av: Mia m.fam

Hej!Så fruktansvätr ledsamt att läsa om er älskade "lilla tjej"!Tankarna går till Er-vet hur det känns när ens djur lämnar en!Det blir så tomt!!Hoppas allt bra med "stortjejen".Träffade aldrig Flisan men har ju sett henne på era bilder.Så söt!!

Önskar Er en fin valborg trots allt.

2009-04-30 @ 16:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0