Planerna sprack

Det blev inte som jag planerat för eftermiddagen. Skulle ju ha putsat förnstret i sovrummet och cyklat en sväng. Allt grusades bara för att jag fått en ofantlig magsmärta. Känns som om någon sticker en kniv in i nedre delen av magen. Förhoppningsvis är det "bara" kramp, som är lite envis av sig. Jag vet att det snart går över, inget som jag oroar mig för.

Nu är älsklingen iväg på fotbollsträning. Då tänkte jag vila lite, men det verkar som om alla har emot att jag gör det ;) Först ringde svärmor, precis när jag somnat, sen var här en lite söt tjej och sålde majblommor. Efter det tyckte jag att det var lika bra att stiga upp igen. Får lägga mig tidigare ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0