Otäckt

Telefonen ringde precis. Det var ett skyddat nummer, men jag svarade. Nu ångrar jag att jag gjorde det. För jag sitter och är  lite uppskakad. När jag svarade var där en mansröst som sa (ordagrant) "Vill du knulla med mig ivkäll?" Otäcka människa. Fattar du inte att du skadar ner än du tror. Jag har självklart ringt till min älskling och berättat, då jag blivit rejält omskakad. Händer det ingen har vi kommit överens om att kontakta polisen. Jag vill ju inte att denna människa ska skada någon. Jag överlever detta, men det finns dom som har dåligt psyke och inte skulle klara av ett sådant samtal. 

Man kan ju undra om detta är en psykisktstörd man, eller om det bara är en busringning? Men otäckt är det i vilket fall som helst. Jag hoppas att det inte händer igen.

Nej, nu ska jag stärka mig med en tur till Ystad.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0