Njuter

Sitter just nu ute och njuter. Säger bara vilket härligt väder vi har det. Hoppas att det håller i sig ett tag till.

Idag har jag varit och gratulerat Sandra på fördelsedagen. Hon fick ett minaralpuder av mig. Det blev väldigt uppskattat. Tack vännen för den goda fikan, kladdkaka med vispgrädde samt chokladboll.

Nu har jag precis tryckt i mig två varma mackor. Blev så vansinnigt sugen på det, så jag var tvungen att åka och inhandla bröd. Mums vad gott det var, nästan så att jag kunde äta lite till. Men det ska jag inte, samt att jag giter inte att gå in och fixa till mer av det. Får hålla mig med mat tills vi ska grilla senare idag.

Nej, nu ska jag sätta mig i solen och njuta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0