Härliga torsdag

Vilken härlig dag det är idag. Den är så härlig att allt negativt försvinner =))

Idag har jag varit iväg på vattengympa. Det blev ingen annan träning, då min rygg strejkar. Men som sagt vädret gör att det inte känns jobbigt. Har i eftermiddag suttit ute en stund och njutit. Har även hängt ut årets första tvätt. Längtar redan tills den är torr, så att man kan sitta och sniffa på den härliga vårdoften.

Ikväll ska vi åka en sväng till mina svärföräldrar. Min mamma kommer också att vara där. Hon har varit hos dem hela dagen, kommer inte att åka hem förrän imorgon. Jätte härligt att mamma och mina svärisa kommer så bra överens.

Som ni märkt så var jag frånvarande igår. Hade ingen lust att skriva helt enkelt. Hade för ont i ryggen att sitta still. Innan min kära älskling kom hem igår, så fick jag tonat mitt hår. Köpte förg när jag var hos frissan i fredags. Blev jättenöjd med resultatet (lovar att visa bild på resultatet). Igårkväll var jag på handboll, men skulle nog ha stannat hemma. Men vad gör man inte för sitt lag. Det fick göra hur ont som helst, så var det bara. Man blir inte bättre på att sitta hemma och uggla.

När jag var på sjukgympan i måndags så vägde jag mig. Ingen munter syn det (vägde 11 kg mer på deras våg än min egen). Men skit samma. Idag så vägde jag mig igen på samma våg. Och till min förvåning så vägde jag 1,2 kg mindre. Fattar inte hur det har gått till, men det är helt underbart. Så nu kommer jag nog att väga mig på deras våg. För jag tror att det är min våg som visar helt fel, samt att den bara visar hel och halv kilo. Kommer att köpa en ny våg när det finns pengar till det.

Nej, nu ska jag äta. Är vrålhungrig. Skriver mer senare ikväll.
Ps. Det kommer lite nya bilder senare.Ds

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0