GLAD PÅSK!!!

Idag är det påskafton och vädret har varit kanon. Lite klat bara då det blåst en del. Idag har vi fått sått morötter, persilja och rädisor. Nu väntar jag bara på de ska komma upp så att man kan smaka godsakerna. Älsklingen har även bytat hjul på en av våra bilar. Vi har även fått diskat upp från gårdagens festligheter. Och oturligt nog så skulle jag få ett skärsår på min tumme. En vass kniv som var framme där.

Som sagt så hade vi gäster igår och det var jättetrevligt. Massor av god mat och dricka och ett underbart härligt sällskap. Mat var det så det räsckte och blev över till flera dagar. Men bättre det är att det inte skulle räcka. Ungarana fick även ut i trädgården och härja, de letade efter sina påskägg. Vilket dom tycket var jättekul, ja innehåller var nog inte fel det heller.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera. Så jag slutar upp med mitt svammlande.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0