Trött

Det märks att jag inte mår bra. Jag är så otroligt trött, men det är kroppens sätt att reagera. Förutom förkylning och feber så har jag också darigt på mig ögoninflammation. Det är ju lika bra att ha allt nu när jag ändå mår piss. Så kanske jag kan hålla mig frisk sen.

Som ni förstår så har det inte blivit så många knop för mig idag. Det mest ansträngande jag gjort är att gå en sväng med Roy. Vädret var hur underbart som helst. Solen skiner från en klarblå himmel. Skulle verkligen vilja vara ute och njuta. Hoppas att det är lika fint väder till helgen, för då ska jag ut och njuta. Är jag frisk blir det säker en power walk.

Nej, nu får det vara slut på gnället för denna gången. Nu återgår jag till TV-tittandet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0