Träning och tidningar

Idag har det tränats. Innan vattengympan hos sjukgymnasten gick jag in i gymmet. Där blev det 15 minuter på crosstrainern. Ett redskap som jag inte tycker om, men som jag måste "lära" mig att tycka om. På de 15 minuterna hann jag avverka 2,4 km. Det blev en snitthastighet på 6 min och 15 sek. Jag är väldigt nöjd med det. Nu har jag något att förbättra.

Det var verkligen skönt att komma ner i det varma vattnet efter CT:n. Väl nere i bassängen så körde jag mitt 30 minuters pass, sen orkade min kropp inte mer.
Känner att kroppen har fått sig en genomkörare idag, men samtidigt så känns kroppen härligt avslappnad.

Idag så har jag inhandlat två tidningar: Träna hemma och LCHF-magasinet.




Jag har bläddrat igenom båda tidningarna. Den jag fastnade mest för är träna hemma. LCHF-magasinet var väl ingen större hit. Ingen tidning som jag kommer att köpa fler gånger.
Träna hemma innehåller en massa olika träningsmomet och träningsformer. Den tidningen kommer verkligen att bli använd. Kanske blir det så att jag bör införskaffa lite nya träningsredskap.
Innan jag börjar köra igång hemmaträningen så ska handbolls-VM klaras av. Har ju en del "arbetspass" i Malmö som ska klaras av först. Så i början av februari kör jag igång med hemmaträningen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - vägen till ett friskare liv

Träna hemma har jag med :) en massa bra övningar :D

2011-01-11 @ 21:46:30
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0