Tjuvat ;)

Imåndags när jag vägde mig hade jag gått upp 1 kg=( Jag vet vad den viktuppgången berodde på. Den berodde på lingonveckan. Jag samlar på mig vätska när jag ska ha mens, grrrrrrrrr. Men sånt är livet och det är inte så mycket som jag kan göra åt det.

Idag tjuvvägde jag mig (har ju min vägdag på måndagarna). Det var ett positivt resultat och jag hoppas att det håller i sig till vägningen på måndag. Dagens vägning visade minus 1,5 kg =) Det har alltså förlorats en hel del vätska under dessa dagarna.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har legat mest hela dan. Har dragit på mig en förkylning/influensa. Mår bättre än igår och det är positivt. Har planer på att åka till praktiken imorgon, men det beror helt på hur jag känner mig.

Idag har jag fått ett paket med massor av kläder i. Jag hade ropat hem det på tradera =) Jag kollat genom paketet som snabbast och där finns en del gobitar. Vem vet jag kanske har något av plaggen på mig imorgon.

Nej, nu ska jag koncentrera mig på TV:n

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Hoppas att du fick ett bra resultat idag :D



Svar: skoj att du är med och tävlar:)

2011-01-31 @ 10:26:11
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Svar: det kommer du att klara av :) och tänk på de fina resultat du kommer att få :D

2011-01-31 @ 10:30:22
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Jannica

va bra :):)

2011-01-31 @ 14:58:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0