Ligger lågt

Denna veckan ligger jag lågt med träningen. Det beror på att det känns som att jag håller på att bli sjuk. Jag har ont i kroppen, huvudet dunkar, svettas och fryser om vartannat. Så jag tror verkligen att det är något på G. Vill inte det, så det är till att tänka positiva tankar och att inte känne efter. Men med tanke på hur kroppen känns, så känns det dumt att träna. Jag vill verkligen inte inte utsätta kroppen för något. Det är bättre att ligga lågt.

Förra veckan hade jag en bra träningsvecka. Det blev totalt 4 träningspass. Tyvärr så visade träningsfliten sig inte på vågen i måndags. Jag hade varlen gått ner eller gått upp. Hellre att det är så än att man gått upp något. Hoppas på bättre tur nästa vägning. Men som det ser ut nu så blir det nog inget bra resultat på vågen. Har igår och idag haft konstant hungerskänsla. Inget kul när det blir så, för jag vet att då stoppar jag i mig något bara för att bli kvitt hungerskänslan. Då är det så otroligt lätt att det blir fel "mat val" för mig.
Har nu bestämt mig för att köra pulver diet från och med 1 feb. Måste få rätsida med vikten, då jag tycker att det inte händer så mycket med den. Jag har idag beställt Modifas shaker, 4 olika smaker. Det blev banan, chokladpudding, hallon och choklad. Jag är verkligen taggad och motiverad för att köra igång med shakerna.

I måndags var jag och jobbade på handbolls-VM. Det var 8616 pers i publiken och snacka om tryck. Sista matchen spelade Danmark mot Serbien och dom fick verkligen taket till att lyfta. När Danskarna kom in på planen så bröt jublet igång och detta fick min päls till att stå rakt ut =)) Detta får mig till att se fram emot matchen som Sverige ska spela på lördag. Jag jobbar då. Tyvärr resulterar det i att jag missar älskade lilla Freyas 1 års kalas. Jag får ta igen det på söndag istället.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på TV.

Kram till er alla goa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0