Chocka kroppen

Imorgon bitti tänker jag chocka min stackars kropp. Den har varit slö tillräckligt länge nu. Så klockan ringer kl 8, det är ingen chock i sig. Jag tänker ta på mig träningskläderna och snöra på mig gympadojjorna, för att sen ut och ta en jogging runda. Det är en chock för min slöa kropp. Det är evigheter sen jag joggade senast, så det kommer att bli ett väldigt lungt tempo. Vill inte dra på mig några onödiga skador. Men nu känner jag att jag behöver få komma igång. Nu är det SLUT på alla undanflykter. Jag behöver verklign få upp flåset igen och känna mig "tränad".

Det har knappt blivit någob träning för mig i år, förutom vattengympan. Då jag dragit på mig den ena förkylningen efter den andra, eller så har det varit ryggen som pajjat. Nu känner jag att jag är fit for fight. Det var LÄNGE sen jag hade den känslan i kroppen senast. Jag hoppas att denna känslan kommer att hålla i sig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carina

Hejja hejja ... det är bra ... jag vill också komma igång igen har varit förkyld nu knappt en vecka... hoppas att komma igång nästa vecka allafall...

kram och pepp...



//Cee

2011-04-14 @ 23:52:52
URL: http://www.cee70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0