Träningen avklarad

För tredje dagen i rad så har jag tränat. Idag gjorde jag det här hemma i TV-rummet. Nu har rumpa, ben och bröst fått sig en omgång. Nu sitter jag här med ett härligt darr i benen och magen. Troligtvis så kommer jag att ha mer träningsvärk i mina lår och ljumskar imorgon än vad jag har nu. Men vad gör det, när jag vet att det är värk för den goda sakens skull.

Nu känner jag att jag verkligen har kommit på rätt spår med min träning. Det börja vara kul att träna och det känns inte som ett tvång. Sen så känns det hur skönt som helst efter träningen. Jag fattar inte att det är jag som skriver dessa orden. För det känns inte som jag, då jag varit anti på träning innan. Men nu gör jag allt för att strama upp min kropp och må bra.

Jag var precis ner i köket och bryggde en mugg med latte. Skalade öven lite morötter, då jag vill unna mig dem med lite dip. Kan säga att benen var en aning darriga och geleatkiga när jag gick ner och uppför trappan.

Nej, nu ska jag njuta av kaffet och morötterna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0