Har gjort det idag

Ja, idag fick jag tummarna loss och gjorde min hemmaträning. Benen, rumpan och magen fick sig en omgång. Känns jättehärligt nu när man är en aning darrig i de tränade kroppsdelarna.

Skulle varit på vattengympa men den avbokade jag. Kännde inte för att ge mig ut på vägarna, nu när dom är som dom är. Bättre att avstå vattengympan än att man skulle halka av vägen.

Annars så har jag inte gjort så mycket på min lediga eftermiddag. Har börjat att göra julkort. Vill ju få dem färdiga i tid.

Nej. nu känner jag hur ögonlocken börjar bli tunga. Så jag tror att jag ska dra mig mot min goa säng.

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: Tråkigt att du glömde vägningen :(

du får hitta en sida som skickar påminnelse sms ;)

2010-12-01 @ 11:43:41
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0