Ingen promenad

Det blev ingen promenad för mig i gårkväll. Istället snörade jag på mig joggingskorna. Det blev en runda på
1,5 km på på 11,5 min. Totalt gick jag ca 300 m. Så min totala joggingrunda blev 1,2 km. Vilket jag är jättenöjd med. Det är 200 m mer än när jag joggae på löparbandet förra veckan.
Idag blir det ingen träning. Tar det lungt inför läkarbesöken som jag ska göra imorgon. Känner att jag börjar bli nervös inför gastroscopin, som ska göras imorgon eftermiddag. Tyvärr så ska jag komma till sjukhuset på fastande mage. Kommer ju att vara vrålhungrig långt innan undersökningen ska göras kl 15. Får ju inte äta något efter kl 24 ikväll =( Nåja, jag får dricka fram till 4 timmar innan undersökningen. Så det kommer säkert att slinka ner en näringsdryck. På det viset så får jag i mig lite näring och vitaminer.

Nej, nu har jag inget mer vettigt att skriva.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0