Kill me slowly

Ja det beror på att jag kört och krockat älsklingens bil idag =( jag körde in i mitt räcket på vägen till praktiken i morse. Snacka om att jag blev skitförbannad på mig själva. Jag kom ut på det frusna snöslasket, det gjorde att jag halkade in i räcket. Så nu är jag 3000 kr samt en resa till Schweiz fattigare, grrrrrrrrr.......... Ja, ja, tur i oturen var att det "bara" var bilen som blev skadad. Jag klarade mig hur bra som helst.

Nu till något roligare.

Det har gått jättebra för mig med maten under veckan. Jag har inte slarvat något utan hållt mig till LCHF/GI mat. Visst har det varit tufft när jag varit med ungara och ätit, men det var bara till att avstå det som jag inte "fick" äta. Idag var det tid att ställa sig på vågen, för att se om det hänt något. Jepp, jag har under den senaste veckan gått ner 1 kg. Nu väger jag 98 kg. Jag är så stolt att jag kommit under 100 sträcket. Jag vill aldrig komma över det igen.

Igår skulle jag ringa och boka tid till träningen, men han som håller i den har semester. Han kommer tillbaks på måndag. Så jag får ringa igen då.

Nej, nu ska jag ner i köket. Känner för att göra en smooti innan Let´s Dance.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0