Hemma

Nu har jag varit hemma i ca 8timmar. Gud så skönt det är att få kunna krypa ner i sin egen säng. Jag har försökt att vila, men kunde inte somna. Var även ute med älsklingen och Roy på en runda. Men jag var nog för över optimistisk. Trodde att jag kunde klara av rundan utan problem. Men ack vad jag bedrog mig. Min stackars lilla mage sa ifrån ordentligt. Den drog ihop sig, precis som kramp. Men jag tror mest att det var gaser som söpkade, då dom fyllde min mage med gaser under operationen. Efter rundan åkte vi och handlade lite mat åt mig. Det blev även en tur till apoteket, då det behövdes lite nya plåster till såren. Kvällen har varit lugn, frmför TV:n. Det ända som jag har haft svårt med är att få i mig den näringen som jag behöver. Men jag kämpade på. Nu sitter jag och njuter av iskallt vatten.

Nej, nu ska jag se slutet på skidorna.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0