Igång igen

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Efter en månad utan någon som helst träning. Sen i lördags så har jag kört 3 pass. 2 rundor med stavarna och 1 power walk. Senast idag var jag ute med stavarna. Gick en runda på ca 3 km och den tog ca 29 min. Inte världens bästa tid, men det är fortfarande mitt knä som spökar. Det kommer att ta någon vecka till innan smärtan i det är över. Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så är det en gammal skada som gett sig tillkänna. Och den blit inte bättre av att vila, snarare tvärtom.
Än så länge så har jag inte kommit igång med styrketräningen ännu och det blir inget av det denna veckan. Tror att jag drar igång med det på måndag.

Jag skulle gärna vilja visa min träningsrunda för er, men tyvärr så samarbetar min mobil och dator inte på den fronten. Får ta och sätta mig in i hur man gör. I mitt fall så är det datorn som inte kan läsa filen från mobilen. När jag sparar på minneskortet i mobilen, så sparas det i en fil som datorn inte känner till, eller så tror datorn att filen är skadad. Jag kommer att lösa detta problemet förr eller senare.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Ska orka med ett läkarbesök imorgon förmiddag.

Kram och natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0