Fy fan

I förmiddags var jag på vattengympa. Så härligt och välbehövligt det var. Ville verkligen inte gå upp, men jag började bli ett russin. Efter gympan blev det en liten fika, för att inte dö av hunger. Sen var det tid för akupunktur. Säger bara fy fan vad det gjirde ont. Jag fick akupunktur i ryggen ner emot bäcknet, allt på vänser sida. Har aldrig varit med om en sådan smärta. Men vad gör man inte för att få bukt med sina problem. Hoppas bara att det ger resultat inom en snar framtid. När behandlingen var över så var jag helt bedövad där nålarna suttit. Nu har det släppt.

Snart ska jag ner i köket för att fixa och dona. Vill ju ha maten klar tiss det att älsklingen kommer hem från jobbet. Förhoppningsvis har jag hunnit med att ta disken också.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0