Knät sviker

Det blir ingen löpträning för mig denna veckan. Vänster knät som jag slog igår är svullet och ömt. Så jag känner att det är bättre att vila denna veckan, för att ta nya tag nästa vecka. Onödigt att förvärra skadan. Typiskt att något sådant här ska hända mig, nu när jag verkligen är taggad för motion.

Motion har jag fått lite av idag. Har varit ute och luftat min gula cykel. Det var skönt att känna luften dra i "peruken" ;) Svettig blev jag också, fast jag tog det lungt. Kommer nog att bli en cykeltur till imorgon. Cyklingen är skonsam för mitt stackars knä. Skämt och sido. Jag tycker att det är skönt att komma ut och röra sig vilket fall som helst. Om det nu är löpning eller cykling. Det spelar ingen roll vilket det blir.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0