Rusat iväg

Idag har tiden rusat iväg för mig. Har haft fullt upp på jobbet. Det har varit massor av varor att packa upp och kolla priser på. Har kanon trevliga arbetskamrater chefen är också kanon bra. Hon har full förståelse för att jag kan göra fle så här i början. Hon har även fullt förtroende för mid, då hon kan lämna mig ensam i butiken kortare stunder. Dessa korta stunder gör att jag ökar mitt självförtroende. Det gör att jag lär mig och vet att jag klarar av jobbet. Idag var jag verkligen trött när jag kom hem från jobbet. Så efter att ha varit ute med Roy blev det lite vila. Somnade till en stund och det var hur skönt som helst. Kroppen kändes mycket piggare efteråt. Nu sitter jag i TV-rummet och tar det lungt. Nej, nu ska jag gå ner i köket och ta lite dricka. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0