Plugg, plugg och åter plugg

Ja, det är vad min helg kommer att bestå av. Har en inlämningsuppgift i beskattningsrätten som ska vara inne till kl 8 på måndag morgon. Så jag kommer att sitta med näsan i böckerna och ha miniräknaren till hands. Uppgiften går ut på att göra ett årsbokslut. Jag har aldrig gjort det tidigare, så det ska bli spännande. Tror att det inte kommer att bli så mycket uppdatering för mig av bloggen under helgen. Dagen på jobbet har gått ganska så fort, fast jag har haft lite att göra. Ja, ni undrar säkert vad det är som jag jobbar med. Kan säga så mycket att det är städning på olika företag. Vill inte berätta vilket företag jag jobbar för. Tycker att det kan bli känsligt för tillfället. Men vem vet, jag kanske berättar senare. Idag har mina fötter kännts bättre än igår. Idag har jag haft en stegräknare på mig. Trots att det varit lite att göra så har jag fått ihop strax över 12000 steg. Alla dessa stegen kommer att göra susen för vikten. Ja, för hälsan i synnerhet. Nej, nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar över datorn. Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

12000 tecken är ju fantastiskt. Säger jag som är sååå lat.

Dietistbesöket var kanonbra. Och Danderyds team är super allihop

Trevlig helg

KRAAAAAAAM

2011-05-06 @ 23:43:02
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0