Helt otroligt ofattbart!!!

Igår fick jag ett oväntat besked och positivt var det också. Min arbetsledare kom ut till butiken där jag jobbar, för att höra hur det går för mig. Innan vi avslutade samtalet så sa han att dom tänker anställa mig. Kan säga att jag stod där som ett fån. Jag visste inte vilken fot jag skulle stå på. Jag har bara jobbat för detta företaget i 2 veckor och dom vill redan anställa mig. Jag skulle annars enbart ha sommarjobb juni till augusti hos dem. Detta är helt otroligt ofattbart för mig. Jag har aldrig haft en fast anställning. Ännu är inga papper skrivna. Arbetsledaren ska först prata med min handläggare på AF. Jag vet att hon inte har några invändningar att komma med. Tror snarare att hon kommer att bli glad för min skull. Detta gjorde verkligen min dag, jag svävade omkring som på rosa moln =) Det har jag också gjort idag. Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

STORT GRATTIS! Det är du värd.KRAM

2011-05-19 @ 01:10:18
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: Eva

Ååå, vad roligt! Jag blir så glad för din skull <3 grattis!!!

2011-05-19 @ 06:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0