Första dagen

Så har jag avklarat första dagen på praktiken/jobbet. Det har gått jättebra och en hejdundrans massa steg har tagits. Svetten har också runnit. Så med andra ord har det varit full rulle. Det har städats och åter städats. Det har varit jätteunderbart att få vara social. Några av dom som jag jobbar med känner jag sen innan. Känns tryggt att ha någon välbekant till hjälp. Min älskade lilla Mitzi har blivit kastrerad idag. Nu har hon parkerat sig under våra sängar. Han är rätt så groggy, mitt lilla hjärta. Även Roy har varit en sväng till vetrinären. Han har fått undersökt området kring sina ljumsklar och underliv, då han har klåda där. Det har tagits hudprover på honom. Han har förutom finnar fått lite bakterier på huden. Nu ska han var tredja dag få tvättat området med klåda med klorhexedin schampo. Allt för att få bort bakterierna och att torka ut huden. Nu hoppas vi att våra älsklinga snart är friska igen. Nej, nu ska jag sätta mig och ta det lungt. Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - från 86 till 60 kilo. . .

Svar: hoppas det med, fast där kom inget idag heller :(

2011-05-04 @ 21:48:42
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0