Dålig sömn, nervös och spänd

Inatt har jag sovit som en kratta. Hunden har varit hur störig som helst. Han har flåsat, gnytt och slickat i sin tratt. Det har varit irriterande att höra på. Det var när ett tag att jag hade slängt ner honom i källaren. Visst han kan inte hjälpa det. Vi hoppas att han snart blir av med tratten, så att han slipper att vantrivas och slicka i den. Jag har även haft problem med smärta under min högra häl. Tror kanske att det kan ha med min löpträning att göra,att jag överanstränger hälen. Ja, ja det får vara vad det vill. Idag har jag varit på vattengympa och akupunktur. Kanske de sista behandlingarn på ett tag framöver. Det var hur skönt som helst att få kliva ner i det varma vattnet. Tog verkligen i på träningen. Efter gympan var det tid för akupunktur. Känner att det börjar göra susen för mina spända axel och nack muskler. Ikväll blir det slapp. Ska även försöka komma i sägn i rimlig tid. Klockan ringe 7 i morgonbitti. Innan jag ska till praktiken ska jag lämna min lilla älskade katt till vetrinären. Hon ska bli kastrerad. Min älskling och Roy kommer att hämta hem henne. När dom hämtar henne så ska Roy få undersökt sin klåda. Visst har den blivit bättre, men så fort vi tar av honom tratten så slickar han sig och klådan kommer tillbaks. Vi får hoppas att vetrinären kan komma fram till vad som är orsaken till klådan. Själv så är jag spänd inför min första dag på praktiken. Vet inte vad jag kommer att göra. Så morgondagen kommer att bli spännande och nervös. Nej, nu ska jag fortsätta njuta av kvällen. Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Tack för din kommentar på bloggen=)

Ta du en riktig slappkväll och hoppas du får sova bättre inatt

Kram

2011-05-03 @ 20:13:55
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0