Slapp

Min plan för dagen var att plugga, men ack vad jag bedrog mig. Här har det slappats istället. Men det är nog precis vad min kropp behöver, för att komma tillbaks med full styrka igen. Jag har iofs titta lite på min deleximination. Det är lite som jag ska ändra på i den. Har bara skrivit början, men bättre det än inget alls. Tycker att det är svårt att få till det som jag vill och att få med litteraturen som läraren vill. Det är en hårfin balans, som jag SKA klara av på ett eller annat sätt. Det jag har svårast med är att hitta en vetenskaplig artikel. Tycker att jag letar och letar, men finner inte det jag vill. Blir så irriterad, då artiklen är en stor del av eximinationen. Det är bara till att leta vidare.

Ikväll ska vi på kalas. Presenterna är införskaffade och inslagna. Den eviga frågan är nu "VAD SKA JAG HA PÅ MIG?" Snart blir det en djupdykning in i garderoben för att botanisera. Helst av allt så skulle jag vilja ha nya kläder, men det får avvakta tills börsen tillåter det. Jag VET att jag har kläder, men det är alltid kul med något nytt.

Nu sitter jag och tittar på skidor, tyvärr ingen bra dag för svenskarna. Synd det för jag tycker att dom kämpar och strider för att få en bra placering.

Nej, nu ska jag göra de ändringarna i arbetet som jag vet ska ändras.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0