Inlämningsuppgift

Tar just nu en liten paus från beskattningsrätten. Håller på med en inlämningsuppgift, som ska vara inne senast till midnatt idag. Det är vissa saker som jag inte får kläm på, men i det stora hela så går det hyfsat bra. Det är väldigt mycket som man ska hålla reda på, uträkningar, avdrag och lagar. Snacka om att man bläddrar förbrilt i böckerna och lagboken. Miniräknaren går också varm.

Är igentligen inte alls på hugget för att plugga. Har sedan i fredags mått skit. Jag vet inte för vilken gång i ordningen i år som jag har feber och förkylning. Idag vaknade jag med en öm hal, en dunder huvudvärk och 39 graders feber. När ska allt elände ta slut?? Jag är hjärtinnerligt trött på att mår kasst. Har ju så gjort till största delen av året. Ja ja, det är bara till att gilla läget.

I eftermiddag ska vi till min mamma och hjälpa henne samt ta en fika. Efter det ska jag om jag orkar på handboll. Måste vilket fall som helst dit om för att prata med ordföranden. Då han ska hjälpa mig med en uppgift i organisationsteorin.

Nej, nu får jag ta tag i beskattningsrätten igen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0