Fredag, plugg och kalas

Oj, tänk att det redan är fredag. Veckan har rusat iväg i 180 trots sjukdom. Denna veckan har jag "jobbat" 2,5 dagar, resten har spenderats hemma. Har kurerat min förkylning. När jag ändå var hemma passade jag på att sysselsätta mig med lite virkning. Kan tyvärr inte visa resultatet, då det är en födelsepresent som ska gesbort imorgon. Ögonifektionen är mycket bättre och det är hur gött som helst. Jag hoppas att den är helt utläkt tills imorgon.

Denna helgen kommer jag att lägga ner på plugg. Ska försöka få ihop en deleximination i organisationsteorin. Jag kommer att skriva om Oriflame, då jag är en oriflamma. Fast jag är konsulent så är det inte lätt att få tag på all information. Särskillt svårt har jag att finna en vetenskaplig artikel. Får fortsätta leta, då artiklen är obligatorisk. Ja, ja det kommer säkert att lösa sig.

Imorgonkväll kommer jag att ta en värförtjänt paus från pluggandet. Vi ska på kalas/fest till goda vänner. Det är en dubbel födelsedag. Det är mor och dotter som firas. Idag fyller mamman år och dottern i slutet av denna månaden. Det ska bli kul att träffa dem. Tyvärr så träffas vi allt för sällan.

Nej, nu ska jag se färdigt på Let´s dance och sen hänga upp tvätten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Daisy

Jag blir så glad att du ska följa min blogg. TACK sötaste. Härligt att du mår bättre. Ögoninflammation är inte roligt.

Ha en skön fredagskväll

Kram dig

2011-03-11 @ 21:45:44
URL: http://daisyspekulerar.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Du kan få vara med ändå :) vinner du kan du få en annan doft :)

2011-03-11 @ 22:08:57
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0