Förvirrad eller förvirrad ;)

Ja det kan man lungt säga att jag är. Satt i min egna lilla värld när min mobil ringde. Svarade men inte med mitt namn som jag brukar. Det blev med hemtelefonnummret. Ja, så det kan bli. Hon som var i andra ändan av luren bara skrattade åt mig. Ja, ja, bättre tur nästa gång det ringer. FÖrhoppningsvis så svarar jag rätt då. Men på ett sätt blev det rätt, för jag var ju hemma när mobilen ringde. Ja, ja, gjort är gjort.

Sitter som vanligt i soffan med ett öga på datorn och det andra på TV:n. Ikväll är det ett program om provrörsbefrukning på Kunskapskanalen som vi tittar. Vi har ju varit inne i den karusellen, så man känner så väl igen sig i parens strävan efter att få ett barn.

Tror nog att jag ska ägna mig åt programmet, eftersom det fångar mitt fulla intresse.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0