Slut i rutan

Denna dagen har gått i trötthetens tecken. Skönt att det snart är tid att lägga sig, då jag inte vaknat ännu ;) Skönt att dagen på praktiken har sprungit iväg i ett nafs.
Det har inte blivit någon täning idag, men istället så har jag fått rejält med vardagsmotion istället, nära 10300 steg.

Imorgon blir det praktik som vanligt. Efter det så ska jag hjälpa mamma. På kvällen blir det boxning. Längtar så, då jag behöver få en rejäl genomkörare av kroppen.
På fredag efter praktiken blir det jobb på handbolls-VM. Det ser jag verkligen fram emot. Det blir en ny erfarenhet för mig att få vara med på ett så stort arrangemang.

Nej, nu ska jag se på fuskbyggarna sen är det raka vägen ner i sängen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0