Jaha.......

Så har man inte gjort det man förutsatt sig att göra. Jag hade tänkt att träna idag, men så blev det alltså inte. Tanken var god, men inte handlingen. Får träna imorgon istället. Har ingen ursäkt till mitt beteende.

Annars så har vi fått gjort en del idag. Allt som skulle till återvinningscentralen är lämnat, födelsedagspresent till Freya inhandlad, tvätten tvättad, disken diskad, sytt i ett blixtlås i älsklingens jacka, lagat en fönsterhiss till bilen och skottat. Så det har med andra ord varit en ganska så fullspäckad dag. Det ser ut att bli en lugnare dag imorgon och då ska det inte bli några problem att klämma in ett träningspass.

Nästa vecka dra gruppträningen igång igen. Självklart så kommer jag att fortsätta med bloxningen. Troligtvis så kommer jag att lägga till ett medelgympa pass. Ska prova på det på måndag, för att se om det är något för mig.

För en stund sen fick jag ett "knäppbrott" på skrivaren. Den matar inte pappret som den ska. Jag fick stå där och mata pappert förhand, grrrrrrrrrrrr.............. Det blev totalt 20 papper att "mata". Skulle skriva ut volontärsschemat till handbolls-VM till pappa och mig. Kan ju vara bra att veta när man ska vara i Malmö och göra sin plikt. Totalt har vi bokat in 5 pass och fått dom som vi velat ha, bl a finalen =)

Nej, nu ska jag sätta mig bekvämt i soffan för att sen se på Let´s dance.

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Du har iaf fått en massa bra vardagsmotion!

2011-01-09 @ 14:25:39
URL: http://enbititaget.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0