Jaha 2, utbildning

Det blev ingen träning igår heller. Men denna gången har jag en vettig ursäkt att komma med ;) Det blev städning, handling, matlagning och gäster på kvällen. Så det var en dag där jag inte kunde få in någon träning.
Vardagsmotionen har inte varit den bästa denna veckan heller. Men så blir det när man är ledig och unnar sig att ta dagen som den kommer. Nästa vecka drar vardagsrutinenrna igång igen och det ska bli skönt. Hade tänkt försöka få in ett träningspass förutom vattengympan och löpningen på tisdag. Har inte bestämt mig om det blir styrketräning, medelgympa eller box. Minst ett utav dom blir det.

Igår kväll hade vi bjudit hit mina svärföräldrar samt Freya med familj. Det var en härlig kväll, med god mat och massor utav skratt. Vi bjöd på färsfyllda franskbröd (chili conkarne samt köttfärssås) och sallad. Till efterrätt blev det vaniljglass med varm bärsås, smaskens. Det bjöds inte på något godis, istället blev det grönsaksstavar med dip.

Idag har jag varit i Malmö, för att gå en utbildning. Hade jag inte gått denna utblidningen, så hade jag inte fått hjälpa till på handbolls-VM som startar på torsdag. Mitt första pass gör jag på fredag. Det ska bli kul att hjälpa till. Samtidigt så får jag en chans att se på lite av matcherna.

Nu känner jag hur huvudvärken kommer krypande, så det blir snart att stänga ner datorn. Vill ju att den är borta tills imorgon, då allvaret börjar igen. Visst ska det bli kul att träffa ungarna igen, men inget kul när klockan ringer 05.50

Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

Bara börja om på ny kula och glöm det gamla så att säga! Duktig du är! Kram kram

2011-01-09 @ 21:46:29
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0