Härlig stämning

Igår smällde det. Jag gjorde mitt första pass på handbolls-VM. Trots att det blev många timmar gick tiden otroligt fort. Stämningen var på topp och pupliken hur trevliga som helst. Ståpäls fick jag när danskarna kom in på planen. De ca 4000 tillresta danskarna jublade så att taket lyftes. Så var det största delen av matchen. Danskarna ver verkligen hur man ska höja stämningen.
Nu är jag ledig fram till måndag. Så nu ska jag passa på att ta det lungt och vila. Ska även städa undan julsakerna som jag ställt på matbordet. Det är det enda stället som man kan se att vi haft det julpyntat.

Nu sitter jag och tittar på handboll på TV:n, det är Sverige som spelar mot Slovakien. En jämn match, som jag hoppas att Sverige vinner.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0