Inte enligt planerna

Planerna för en joggingrunda i morse gick i kras. Jag vaknade runt 7 med en huvudvärk som inte var av denna värld. Gick och tog huvudvärkstabletter och försökte sova en stund till. Med tanke på att mitt huvud höll på att sprängas, så var det bara till att ta det lungt.

Huvudvärken verkade till att släppa lagom tills det var tid för mig att köra till Simrishamn för akupunktur. Men innan det hann jag med en snabb visit till Lindex.

Det var verkligen skönt och välbehövt att få akupunktur. Min akupuktör sa att det var inte så konstigt att jag hade huvudvärk, då mina muskelr vid axlarna och nacken var spända som fiolsträngar.

När jag kom hem tag jag en skogspromenad tillsammans med hunden. Kameran fick också komma med.
Här kommer lite blider från promenaden.


Vitsippor i en grustrapp


Laxtrappa


Mera vitsippor


Jag och mitt sällskap

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0