Gick bra!!!!

Anställningsintervjun i morse gick kanon bra. Jag har aldrig kännt mig så nöjd efter en intervju som jag gjorde idag. Det var avsatt 45 min, men vi var klara efter max 20 min. Han som höll i intervjun sa att han aldrig har haft en intervju som gått så fort och så bra :D Intervjun avslutades med att han sa SJÄLVKLART SKA DU HA ETT JOBB HOS OSS. Snacka om att jag blev oerhört glad när han sa det. Han skrev även ett STORT + i slutet av mina papper. Något som han aldrig brukade göra. Intervjuaren tyckte helt enkelt att jag är social och öppen. Detta gjorde min dag. Nu hoppas jag verkligen att han håller sitt ord ;) Jag kan inte påverka något mera. Jag gjorde helt enkelt mitt bästa och mer kan jag inte göra. Nu återstår den jobbiga väntan på besked. Tyvärr så vet jag inte när det kommer, då dom genomför intervjuerna denna och nästa vecka.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - livet med LCHF kost..

Håller mina tummar för dig :)



Svar: neej inget skoj med ryggont... Idag fick jag ligga och skura alla hyllor längst ner i butiken (och där är några stycken).

Så just nu är ryggen helt död känns det som :( man tappar all inspiration när det blir så, kan varken träna eller göra annat med ryggen :(

2011-04-07 @ 18:15:29
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0