Dålig start

Idag fick min dag verkligen en dålig start. Jag fick en utskällning så fort jag kom till jobbet, bara för att jag frågade en enkel fråga. Snacka om att vissa människor inte passar att jobba med människor. Hon som skällde ut mig är inte populär hos någon på jobbet. Hon ligger helt klart på minus listan. Detta är en kvinna som inte vet hur man gör för att vara trevlig. Skulle man tilltala henne får man nästa alltid ett otrevligt svar, eller rättare sagt hon har en otrevlig attityd i sitt svar. Kan säga att jag varje månda och onsdag (det är dom dagarna som hon öppnar på fritids) känner jag efter hur jag mår. Jag är nästan alltid väldigt frästad av att stanna hemma. Det är inte så här som jag vill ha det på min arbets/praktik plats. Det är ju inte meningen att man ska behöva må dåligt när man kär till jobbet dessa dagarna. Kan säga att ungarna tycker heller inte om henne. Nog om detta.

Idag har det varit aktivitetsdag på skolan. Vi har varit iväg och spelat fotboll. Tror nog att det var väldigt uppskattat hos barnen. Själva så var jag inte med på fotbollen, jag hjälpte till med maten. Det serverades grillad korv med bröd. Alltid uppskattat av dom flesta.

Det har inte blivit någon träning för mig idag. Är rejält förkyld, samt att jag har tappat rösten. Så träningen får ligga nere ett tag nu. Vill ju inte att det ska bli värre än vad det är nu, för nu är det handterbart.

Nej, nu ska jag ta tag i min stickning. Vill att min kofta ska bli klar någon gång.

Ha en fortsatt bra kväll allesammans!!

Kram

Ps. Jag gick med i viktklubb i onsdags. Sen dess har jag gått ner 6 hg. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0