Ingen ork

Hade absolut ingen ork till träning idag. Skulle ha styrketränat. Men all min ork försvann tillsammans med bilkörningen i snökaoset.
De 4 milen jag har till praktiken tar normalt 35 min, men idag tog det 65 min. Det var 65 min på helspänn. Det var det som gjorde att min ork total försvann idag. Hemmaträning fanns det ingen ork till heller.

Jag skulle ha "jobbat" mellan 7,30 - 15,30 idag. Men 11,15 styrde jag kosan hemåt igen. Så eftermiddagen har varit riktigt slapp. Min älskling har också varit hemma idag. Inte pga snön, utan det var febern och örat som gjorde det. Han vet inte ännu om han ska jobba imorgon. Det vet inte jag heller. Jag får helt enkelt se hur vädret är imorgonbitti. Tänker inte sätta mitt eller andras liv på spel, bara för att jag SKA till praktiken.

Nu sitter vi framför TV:n och slappar. Ska nog snart ut och skotta lite. Annars så blir det inget mer ansträngade gjort ikväll.

Imorse så skulle jag ha vägt mig, men det glömde jag bort. Får göra det imorgonbitti istället. Så blir det när minnet inte är med en ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0